TwitterFacebookE-mail
 

Reparatie en onderhoud

Is er iets kapot aan uw woning? Vul dan online een reparatieverzoek in. Wij nemen binnen 24 uur of de eerstvolgende werkdag contact met u op. Tijdens kantooruren kunt u een reparatieverzoek ook doorgeven via telefoonnummer (033) 247 74 20. Voor spoedeisende reparaties buiten kantoortijden belt u met Alert Teleservice (040) 289 59 41.

Woningstichting Nijkerk of de aannemer
Als onze Technische Dienst de reparatie uitvoert, maken we direct een afspraak met u. Als wij de reparatie door een ander bedrijf laten uitvoeren, dan informeren wij u hierover per e-mail. Dat bedrijf neemt dan zelf binnen 24 uur of de eerstvolgende werkdag contact met u op.

Voor een aantal reparaties kunt u rechtstreeks contact opnemen met de bedrijven die voor Woningstichting Nijkerk werken. U hoeft ons dus niet eerst te bellen. Klik op een van de schades of storingen hieronder voor het rechtstreekse telefoonnummer.
 


Beschadigingen en vernielingen
Voorzieningen die bij de woning horen of door onszelf zijn aangebracht, laten wij snel en vakkundig repareren. Reparaties die het gevolg zijn van beschadigingen, vernielingen en ondeskundig en/of onjuist gebruik door uzelf of uw bezoek, zijn voor rekening van de huurder. Dit geldt ook voor reparaties van voorzieningen die u zelf heeft aangebracht of van de vorige huurder heeft overgenomen.