TwitterFacebookE-mail
 

Reparatieverzoek

Op deze pagina kunt u online een reparatieverzoek doorgeven. Wij nemen binnen 24 uur of de eerstvolgende werkdag contact met u op. Als onze Technische Dienst de reparatie verricht, maken we direct een afspraak met u. Als wij de reparatie door een ander bedrijf laten uitvoeren, dan informeren wij u hierover per e-mail. Dat bedrijf neemt dan zelf binnen 24 uur of de eerstvolgende werkdag contact met u op. Alle afspraken worden in blokken van twee uur in overleg met u gepland.
 

24 uur bereikbaar
Tijdens kantooruren kunt u een reparatieverzoek ook doorgeven via telefoonnummer (033) 247 74 20. Voor spoedeisende reparaties buiten kantoortijden belt u met Alert Teleservice (040) 289 59 41.

Rechtstreeks melden

  • Voor storingen aan uw cv-installatie belt u rechtstreeks naar Schoonderbeek Centrale Verwarming (033) 245 25 17. Woont u op Borgmanhof 1 t/m 37 dan belt u rechtstreeks met Eteck (0182) 621 630.
  • Verstopping van riool, afvoeren en dakgoten meldt u rechtstreeks bij Riool Reinigings Service (0800) 099 13 13 (gratis).
  • Voor glasschade kunt u, als u een glasverzekering heeft afgesloten bij Woningstichting Nijkerk, rechtstreeks contact opnemen met de Glasverzekering Samenwerking 0800-0226100 (gratis).
  • In geval van een liftstoring kunt u deze zelf melden bij de betreffende liftinstallateur.
  • Het water wordt geleverd via Vitens. Storingen meldt u via (0800) 0359.
  • Storingen aan uw gehuurde geiser kunt u doorgeven aan de leverancier. Meestal is dit Energie Service (055) 533 03 56.


 

Formulier reparatieverzoek

Velden met een * zijn verplicht