TwitterFacebookE-mail
 


Wij willen graag dat huurders tevreden zijn over onze dienstverlening. Maar ook woningzoekenden die zich op kantoor, telefonisch of digitaal bij ons melden moeten een goed gevoel overhouden aan het contact.

Kwaliteit in dienstverlening
Het KWH-Huurlabel is een kwaliteitskeurmerk voor de dienstverlening van woningcorporaties. Het bijzondere aan dit label is dat de dienstverlening wordt bekeken door de ogen van de huurder. In het KWH-Huurlabel staat aan welke kwaliteitseisen de dienstverlening van een corporatie moet voldoen. Periodiek test KWH of de corporatie hierin slaagt. Dit doet zij met:
 

  • bezoek van ‘mystery shoppers’ aan de balie;
  • ‘mystery shoppers’ die telefonisch contact opnemen;
  • telefonisch onderzoek en enquête onder huurders (per mail en sms).


Op www.ikwilzorgelooshuren.nl vindt u actuele informatie over de kwaliteit van dienstverlening. Meer informatie is ook te vinden op www.kwh.nl.

 
 
Download