TwitterFacebookE-mail
 

Klachtenregeling

Niet tevreden? Vertel het ons!
We zijn u zo goed mogelijk van dienst. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent, omdat u niet heeft gekregen wat u beloofd werd of wat u verwacht had. Of u ben teleurgesteld over de manier waarop u bent behandeld door een medewerker. Laat het ons weten! Samen met u zoeken wij naar een oplossing. Bovendien kunnen wij hiervan leren en onze service verbeteren.

Technische klachten zijn reparatieverzoeken
Wanneer er iets kapot is gegaan in of aan uw woning, beschouwen wij dit niet als een klacht. U kunt hiervoor een reparatieverzoek indienen. De meeste reparaties doet de woningcorporatie, maar voor een aantal bent u als huurder zelf verantwoordelijk. Over wie onderhoudt wat, zijn wettelijke afspraken gemaakt.

Overlastklachten
Heeft u last van uw buren en komt u er samen niet uit, dan kunt u dit bij ons melden. U kunt ook direct contact opnemen met Buurtbemiddeling Nijkerk via e-mail buurtbemiddeling@nijkerk.eu of telefoonnummer (033) 479 99 30 (9.00-13.00 uur). Spreekuur: iedere donderdagavond van 19.00-20.00 uur in het stadhuis van Nijkerk.

Klachten over dienstverlening of medewerker
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of wordt u niet correct behandeld door een medewerker van WSN, maak dan een afspraak met de medewerker. Komt u er samen niet uit, of gaat uw klacht ergens anders over, dan meldt u uw klacht bij WNS, afdeling Klachtenafhandeling. Dit kan per brief, e-mail of telefonisch via (033) 247 74 00.

Uw klacht
Stuurt u een brief of e-mail, beschrijf dan in het kort de situatie en/of noem de persoon waarover u een klacht heeft. Uw bericht stuurt u naar:

Woningstichting Nijkerk
T.a.v. afdeling Klachtenafhandeling
Van 't Hoffstraat 40
3863 AX   Nijkerk
of e-mail: info@wsnijkerk.nl

Binnen enkele dagen ontvangt u een ontvangstbevestiging waarin staat wie de klacht behandelt en dat u binnen 14 dagen antwoord krijgt.


Wij doen ons best om samen met u tot een oplossing te komen. Lukt dat niet? Dan is er sprake van een geschil en kunt u terecht bij verschillende onafhankelijke instanties:
 

  • Huurcommissie
    Wanneer u een klacht heeft over de huurprijs van uw woning, kunt u daarmee terecht bij de Huurcommissie. Zij doet er na onderzoek een uitspraak over.