TwitterFacebookE-mail
 

KWH enquêtes voortaan via telefoon, e-mail én SMS

nieuws-intro-picture-comment

Waar KWH u tot nu toe uitsluitend via telefoon of e-mail vroeg mee te werken aan onderzoek naar onze kwaliteit van dienstverlening, doet ze dit vanaf 1 augustus ook per SMS.

 

Manieren van uitnodigen van huurders:

  • Huurders van wie een e-mailadres beschikbaar is, ontvangen een e-mail.
  • Huurders van wie geen e-mailadres beschikbaar is, maar wel een mobiel nummer, krijgen een sms.
  • Huurders van wie geen e-mailadres en geen mobiel nummer beschikbaar is, worden telefonisch benaderd.
  • Huurders die na een week niet op de sms hebben gereageerd, worden alsnog telefonisch benaderd.
  • Huurders die na de e-mail reminder niet gereageerd hebben, kunnen telefonisch benaderd worden indien de respons nog niet voldoende is.


Hoe werkt de SMS uitnodiging?

U ontvangt een SMS met daarin het verzoek om deel te nemen aan het onderzoek en een vragenlijst in te vullen. De link naar de vragenlijst staat in de SMS. De vragenlijst start met een verdere uitleg over het onderzoek en is goed in te vullen via een mobiele telefoon.

 

Kwaliteit in dienstverlening
Het KWH-Huurlabel is een kwaliteitskeurmerk voor de dienstverlening van woningcorporaties. Het bijzondere aan dit label is dat de dienstverlening wordt bekeken door de ogen van de huurder. In het KWH-Huurlabel staat aan welke kwaliteitseisen de dienstverlening van een corporatie moet voldoen. Periodiek test KWH of de corporatie hierin slaagt. Dit doet zij met:

  • bezoek van ‘mystery shoppers’ aan de balie;
  • ‘mystery shoppers’ die telefonisch contact opnemen;
  • telefonisch onderzoek en enquête onder huurders (per mail en sms).


Op www.ikwilzorgelooshuren.nl vindt u actuele informatie over de kwaliteit van dienstverlening. Meer informatie is ook te vinden op www.kwh.nl.